Einami projektai - rašymas
Kūrybinė veikla yra atgaiva sielai ir tam stengiuosi rasti laiko.


Redagavimo ir komentavimo mainai
Gyvenimas eina savo ritmu, tačiau gavusi draugės rankraščio dalį iš karto nudžiugino. Tada viską metusi puolu ją skaityti, komentuoti, redaguoti. Rašau pastebėjimus ne tik apie stilių ar klaidas, tačiau kiekvieną man šovusią mintį. Tarkime, jeigu beskaitydama vieną sakinį spėju, kas nutiks toliau, taip ir parašau, o jeigu nutinka pranešu, kad atspėjau. Arba prirašau komentarus veikėjams "Ne, neik ten".
Taip pat ir savo kūrybos gabalėlius pirmiausiai siunčiu jai. Nekantrauju sulaukti atsako. Taip skaityti man labai patinka. Jaučiuosi labai arti istorijos ir veikėjų. Esu parašiusi net trumpa "fan-fiction" su draugės kūrinio veikėjais. O ji į savo istoriją, nors ir trumpam, bet gražino veikėją, kuris turėjo daugiau nepasirodyti, tačiau tą padarė, nes man veikėjas patiko. Jos įtaka mano kūriniams taip pat reikšminga.
Aš ir Skirmantė. Nuotrauka iš asmeninio albumo
Sutaisyta auksu istorijos ateitis
Trečia knyga parašyta, tačiau reikalauja dar daug redagavimo. Pavyzdžiui dauguma sugalvotų fantastinių pavadinimų ar žodžių yra be lietuviškų galūnių ir labiau primena anglų kalbą, tad reikia keisti.
Sutaisyta auksu trilogijos tęsinys. Yra pradėta ir ketvirta knyga, tačiau jau kitu pavadinimu. Trilogija užsibaigia gan aiškiai, tačiau paliekama keletas kabliukų prie kurių bus grįžtama naujoje dalyje. Dabar turiu labai mažai laiko rašyti, tačiau mintyje jau turiu didžiąją dalį siužeto. Pavadinimo neišduosiu.


Demono haremas
Beveik baigta erotinė istorija saugusiems. Pavadinimas dar gali keistis. Pasakojimas fantastinis, kurio veiksmas vyksta žemėje trys šimtai metų po Didžiojo karo. Žmonijai smarkiai nukraujavus iš šešėlių išlenda iki tol tik legendose gyvavę padarai. Žmonės tampa tik dalis naujos visuomenės, kur nebegalioja mums įprastos tvarkos ir normos.
Neapsisprendžiu ar pirmiau redaguoti ir išleisti šitą ar trečią Sutaisyta auksu dalį. Bet manau, jog reikės neapleisti trilogijos ir šis kūrinys lauks savo eilės.
Jurgos Jordan piešinys
Nuotrauka iš Hostinger bibliotekos
Kas tai yra?
Dungeons and dragons (DnD, D&D) (lietuviškai Požemiai ir slibinai). Čia ne knyga, tai vaidmenų stalo žaidimas, kuris gali trukti nuo trijų-keturių valandų iki metais skaičiuojamų pastovių sesijų.
Kaip tai atrodo?
Susitikę gyvai prie stalo arba susijungę nuotoliu būrelis žmonių pasineria į bendrai kuriamą naratyvą ir leidžia savo fantazijai šėlti ribojami tik žaidimo taisyklių ir vedėjo. Vienas žmogus būna pasakotojas/vedėjas, o tiksliau Dungeon Master arba Game master. Tas žmogus yra atsakingas už aplinkos apibūdinimą, žaidėjų nevaldomus veikėjus (npc), įvykius, priešus ir visa kita, kas tik gali įvykti. Likusieji žaidėjai turi susikūrę po vieną savo veikėją ir dalyvauja vedėjo kurtame pasaulyje, atlieka užduotis ir daro ką sugalvoja :).
Tarkime vedėjas nupasakoja, jog visi žaidėjų veikėjai kartu susitinka smuklėje, ten susipažįsta ir tuo pat metu įvyksta apiplėšimas.
Vedėjas nupasakoja, kas įvyksta, tačiau kaip elgtis jau renkasi žaidėjai. Pasirinkimų galimybę riboja tik žaidėjų fantazija: jie gali kovoti su plėšikas, kalbėtis, prisidėti, nekreipti dėmesio, mėginti pabėgti ar dar bet ką, ką sugalvoja.
Kur čia žaidimas - atrodo tik pasakojimo kūrimas
Žaidimas yra dėl to, kad vis tik turi taisykles, tarkime kaip vyksta kova ar kokias galias gali turėti veikėjai. Taip pat daugelio įvykių sėkmingumą nulemia kauliukai. Tarkime, žaidėjas gali norėti įtikinti banditą, tačiau ar jam pavyks - gali nulemti išridento kauliuko reikšmė.
Dungeons and dragons Fumi pasaulyje


Ką veikiame mes?
Sutartu laiku keletą kartų per mėnesį susirenkame RPG house. Čia viskas patogiai pritaikyta tokiems ir panašiems žaidimams. Aš kaip žaidimo vedėja iš anksto pasiruošiu įvairių iššūkių savo žaidėjams. O žaidėjai susikūrę unikalius veikėjus dalyvauja mano sukurtame pasaulyje, bendrauja su mano valdomais veikėjais ir tarpusavyje.
Fumi pasaulis
D&D sistema tuo yra smagi, kad ją gali naudoti ne tik jau aprašytiems nuotykiams, tačiau ir savo istorijai. Žaidimo veiksmas prasideda sulig pirmos knygos pabaiga. Mūsų žaidėjų veikėjai, pavadinkime juos herojais, atsiranda Fumi pasaulyje kaip ir daugelis Magijos mokyklos mokinių. Aišos ir Helgio žaidime nėra. Tačiau daugelį kitų ir dar daugiau mano sukurtų veikėjų herojai gali sutikti. Žaidimas prasidėjo 2023 m. lapkritį ir dar tęsiamas dabar. Mūsų herojai klajoja po Fumi pasaulį susidurdami su tais pačiais iššūkiais kaip ir antros dalies knygos veikėjai. Tačiau jų pasirinkimai ir kelionė yra visai kitokie, nei mano knygos veikėjų.
Susipažinkime su herojais
Kaip minėjau, herojus kuria kiekvienas žaidėjas pagal save. Sugalvoja jo priešistorę, charakterį, išvaizdą, tikslus.
Koji Ito - smulkus, azijietiškų bruožų turintis moksliukas, kuriam velnioniškai sekasi. Koji domisi divinacijos magija, kuri yra susijusi su ateities spėjimu, paslėptų reikšmių pastebėjimu ir panašiais gan mistiniais dalykėliais. Jau tapo įprasta, kad kiekvieną žaidimo dieną Koji iš specialios tarų kortų kaladės ištraukia tos dienos pranašystę. O kalbant apie pranašus Koji turi augintinį antiną, kurio būtent toks vardas - Pranašas. Koji turi didelių ambicijų, tad jo tėvų surasta rimtuolė sužadėtinė šiuo metu vaikinui atrodo kaip stabdantis inkaras.
Korianas - yra Koji kambariokas, tačiau toli gražu ne moksliukas. Jo išvaizda nepriekaištinga, o iškalbos tikrai neieško kišenėje. Bėda ta, kad pats nebejaučia, kada pradeda meluoti. Tai kartais jam pakiša koją, nors jo norai neretai yra labai teigiami - kad visi gražiai sutartų. Koriano melai prasidėjo nuo didelės nelaimės, kai jis tiesiog norėjo apgauti pats save, jog tai neįvyko. Korianas domisi apie Fumi pasaulį ir ieško savęs alhemijoje, pažindamas magiškus gyvūnus ir kalbėdamas su visais iš eilės. Jo plepus būdas ir kartais impulsyvūs sprendimai ne kartą grupelę įvėlė arba kaip tik ištraukė iš keblios situacijos.
Markas - keistuolis, kurio išvaizda vis prastėja (nuslinko plaukai, atrodo papilkėjęs ir ligotas), nors išties jaučiasi puikiai. Susidūręs su pavojais jis greičiau bėgs, nei kausis, nebent yra pasivertęs į žvėrį, tuomet ne tik kovos, bet dar ir suės lavonus. Markas prisimena tik metus mokykloje, o kas buvo prieš tai - nežino. Tačiau po truputį jam grįžta prisiminimai ir paaiškėja, jog Markas kilęs ir gyvenęs Fumi pasaulyje, tačiau toje istorijoje yra dar daug klausimų. Jo išdraskytuose prisiminimuose ryškiausiai šviečia šviesiaplaukė Erika. Tačiau kas ji ar kur ją rasti - nėra aišku.
Mila - smulki mergina, gyveno, kaip paprastas žmogus, tačiau per prievartą magiško ritualo pagalba buvo paversta burtininke. Tai paliko tiek fizinių, tiek psichologinių randų. Mila niekuo nepasitiki ir elgiasi atsargiai, neskuba pasakoti apie save. Yra įpratusi gyventi sunkiomis sąlygomis, tad esant tikrai ar net netikrai grėsmei stengiasi aršiai už save kovoti. Fumi pasaulyje Mila sutinka grupuotę, kuri užsakė jos pavertimą burtininke. Iš pirmo žvilgsnio jie ne tokie jau niekšai, kaip pradžioje galvojo, tačiau ar jai pavyks tais fumiais pasitikėti - didelis klausimas.
Talis - tvirto sudėjimo vaikinas, kuris visą gyvenimą buvo atstumtas, nes turi vieną ragą. Bartininkų bendruomenėje laikomas varu, o su žmonėmis išvis nesutarė. Nepaisant to, turėjo keletą artimų draugų. Jis nevengia fizinio konflikto, nes gyvenimas išmokė, kad į raguotojo žodžius ne visi nori klausytis. Vis tik, ne vieną kartą jis atliko chaotiškos grupelės racionalaus moderatoriaus vaidmenį. Be rago Taliui galvoje auga keletas šakelių/lapelių ar gėlyčių - pagal dieną. Šią jo savybę pastebėję fumiai išsiskiria į dvi stovyklas, vieni sako, jog tai užkratas, kiti vadina išrinktuoju - pats Talis į tokias kalbas stengiasi nekreipti dėmesio.
Visas šis būrelis kartu bando įveikti Fumi pasaulio iššūkius. Kartu - labai abstraktus žodis. Grupėje dominuoja chaotiška dinamika, kartais net tarpusavio konkurencija. Kiekvienas herojus turi savo pasaulio matymą ir tikslus, tad kivirčai - nesvetimas šio būrelio laiko praleidimo būdas. Nors įveikę nemažai sunkumų - jie vis dar kelia klausimą "mes tik klasiokai ar draugai?".
Daugiau nei knygoje
Kad žaidimas būtų įdomesnis ir labiau atlieptų herojų istorijas bei jiems aktualius dalykus buvo sukurta daugiau dalykų, nei yra antroje dalyje. Herojai susitinka su veikėjais ir iš trečios knygos dalies ir dar iš neparašyto tęsinio. Taip pat sukurta naujų veikėjų, vietų, Fumi pasaulio įvykių ir klanas. Neatmetu galimybės ateityje dar ką nors papildyti.
Atskira istorija nors herojai, taip pat kaip Aiša su Helgiu papuola į Fumi pasaulį, tačiau jie turi savo istorijas, savo motyvus, savo nuomonę ir jų kelionė skiriasi nuo pat pirmų žingsnių. Man kaip knygos autorei labai smagu matyti kitus "gyvus" veikėjus kurtame magiškame pasaulyje.
Aš su kauliukais. Nuotrauka iš asmeninio albumo
Sustoję darbai
Ne visi projektai turi užbaigtumą. Vieni padedami į stalčių, nes nebuvo pakankamai geri. Kiti sustoja vien dėl laiko trūkumo.
Seišas. Jau senokai pradėtas bendras kūrinys. Su ta pačia drauge, Skirmante, su kuria dalinamės redagavimo mainais. Istorija fantastinė apie dvi merginas (viena iš jų elfė, kita žmogus), kurios susitinka netikėtomis aplinkybėmis. Pradžioje kūrinį rašėme su pasirinkimais. Paskaitai iki vienos vietos ir ten keli variantai. Jeigu veikėja daro A variantą - vers tą puslapį; jeigu veikėja daro B variantą - versk kitą puslapį. Rašėm dviese, pasiskirstę veikėjais. Mano buvo elfai, jos - žmonės. Kūrinys įdomus, rašyti labai patiko, tačiau dėl įvairių gyvenimiškų priežasčių pritrūko laiko ir procesas sustojo. Skirmantė leido man vienai tęsti istoriją, tačiau nors bandžiau keletą kartų, be jos - ne tas pats. Tikiuosi pavyks kada nors prie jo grįžti, tik jau nerašysime su pasirinkimais - labai painu ir daug darbo.
Laboratorijos žiurkės. Dar vienas kolaboravimo darbas nutrūkęs dėl žmonių užimtumo. Šį kartą bandėme keturiese. Nuo pat pradžių įtariau, kad ilgai netempsim, nes laiką derino keturi suaugusieji, kurie turi savo šeimas ir dar gyvena trijose skirtingose šalyse. Nepaisant to, kad sustojome, praleistas laikas - vertingas ir smagus. Istorija buvo tokia: dievai nutarė susilažinti ir pasikvietė savo išrinktus čempionus, paėmė juos iš gyvenimo ir įmetė į kažkokią vietą, kur veikėjų laukė įvairūs išbandymai. Rašymo tvarka taip pat neįprasta: kiekvienas iš mūsų turėjo savo dievą, savo išbandymus ir savo vieną veikėją. Pirmas rašytojas kuria pasaulį ir savo dievo išbandymus, likę trys rašytojai atstovauja savo veikėjus ir dalyvauja išbandymuose (nieko apie turinį iš anksto nežino). Praėjus pirmus išbandymus, keičiasi rašytojas atsakingas už aplinką. Labai įdomu rašyti, kai nežinai, kas tavo veikėjo laukia pasirinkus vieną ar kitą dalyką - labiau priminė žaidimą, nei rašymą.
Numesti kūriniai. Turbūt neužtektų vienos rankos pirštų, kiek turiu pradėtų ir numestų kūrinių. Dažniausiai tai susiję su sapnu, idėja ir jausmu, kurį tuo metu norėjau užrašyti. Kadaise Sutaisyta auksu buvo vienas iš tokių "stalčiaus" kūrinių.